26th Jan2012

ASAP Ferg Previews FERG Apparel

by @Djordje

ASAP Ferg gives us a first look at the upcoming FERG APPAREL merchandise. Above you can check out the Ferg long sleeve logo shirt, and below you’ll find iFFY The Bad Man rocking the black Ferg logo t-shirt. For any inquires about the merchandise contact fergapparel@gmail.com.

  • Drama197

    Its fuckin wack

    • Donoquick

      Nahh ur crazy son

    • Donoquick

      Nahh ur crazy son

    • Donoquick

      Nahh ur crazy son

    • Donoquick

      Nahh ur crazy son

  • Drama197

    Its fuckin wack

  • More design Ferg.

  • More design Ferg.

  • Anonymous

    now why would i want to buy this? Maybe if it was an ASAP Rocky brand or a brand representing ASAP as a whole, not Ferg. WTF????

  • im copping this yeahh fergg!!!!!

  • Tony Clifton

    CHURCH:
    I went to the m’ fvckin’ Rocky show in bufflo, drove two hours, tried to fight the crowd for my young growing man on stage Rakim cuz i got crazy heart & people wer throwing multiple full cups at the stage (swag) @ the beginning, n after the show i still couldnt FVCKING buy a t-shirt or any A$AP merch, nearly got myself booked by some fine A$$ blonde Buff” cop with a whooty after the show tryin to trade a hundo of the real OG Purp to some slow talkin ol’ bus driver for the MOB (lol… like for real yall call yourselfs a mob n you cant run train on a city like … anyhow) anyhow i was just being my fan boy self trying to get somthing to take home other than the memory of the lame gig like mabye the real LIVELOVEA$AP CD??? OR A MOTHER FVCKING A$AP SHIRT??? a k-chain or a plastic four finger A$AP ring . WTF?
    I KNOW YOU SAW ME YAMS, THE WHITE BOY WILDING OUT THE MOST ON THE FLOOR IN FRONT OF YOU WITH THE PURPLE PANDA GRASSROOTS HAT?!?
    Yeah, I always make a good time for mine & had one Oh,waitTwelvy & Rock got it but they need to learn how to drive a movement. Like WTF? Where SPG go anyhow?! & wh@? …. A$$$$$AP too weak to let Nast get some fvckin’ shine? Mob? YO, I’m from Erie, Pa & my MOB was more live then A$AP.
    PREACH:
    If you the real real OG A$AP mob reading this you tell me why a fan like me cant even drop big face bills, or even trade your so called mob ( (runing some real movement, HUH? SHIT ) ) the finest med grade sugar dripin purp on the east coast right when all yall A$AP dudes kept doin all night was asking for smoke???
    FOR REAL YOU ARE READING THIS REAL TRUTH FROM THE REAL EAR OF THE RXVL STRXXTS, V RXVL FVN!!! or maybe, maybe not a fan boy any longer… #?
    I am a real true fan and me and my three truck caravan full of real self made fans got juiced!
    Y’all from harlem? NEWS FLASH: yall from the internet & you aint done accomplished spit yet.
    “SWAG SWAGG” YEAH ROCK, REALLY, TWICE, LIKE YOU JUST BARELY RELEVANT, WAY TO BE HUMBLE N DO IT RIGHT HOT BOY ??? I still smell cheap A$$ UNFLUSHED N EARLY CROPPED $CHWAG”.”

    I WANT TO KNOW WHO REALLY MADE THAT AMAZING LIVELOVEA$AP ALBUM CAUSE I SMELL, & YESTERDAY I PAID TO SEE, A RXVL MOB OF PURP’ E-TRATORS.

    TONY CLIFTON, AKA~ A$AP MOONMAN SAID ALL OF IT. RECOGNIZE > beam me up @ Tonymotherfnclifton@gmail.com

  • luni

    where can i get one of these shirts!