28th Oct2012

New Music: A$AP Rocky – Young & Gettin’ It (L.A. Leakers Freestyle)

by @Djordje

A$AP Rocky stopped by the studio with the L.A. Leakers Justin CredibleDj sourMILK, Fuzz Fantaband dropped some bars. The 2nd leak off of our up coming mixtape The L.A. LeakersPresents: The 2013 Draft Picks coming very soon!

Via LA Leakers.

  • Johnny Ohanley

    he said got the PHONK! WTF WTF. BITCH ASS ROCKY. YOU DONT HAVE THE PHONK. STEALIN STYLE ASS MOFUCKA.

    • the word funk was not created by sgp

      • florida nigga

        no one said dat dumb ass bitch

  • Johnny Ohanley

    RVIDXRS OVER ASAP BITCHES. IMAGINE IF ASAP ROCKY REALLY RAPPED THO.

  • ScrewJuice04

    Space Ghost Dirt quit rappin tho.

    • florida nigga

      he aint quit rappin flaw ass jitt he said he was takin a brake

      • ScrewJuice04

        Who takes a break from rappin when nigga career never started lmao.. fuck nigga

      • YuriGotBack

        he got his ass beat that’s what happened.

  • DALLAS NATIVE

    FUCK ALL YALL NIGGAS, IF YOU AINT FROM TEXAS YOU AINTBOUT SHIT!!
    IM FROM THE LAND OF THE TRILL. YALL NIGGAS USE IT AS A WORD, ITS A WAY OF LIFE AND WE LIVE IT TO THE FULLEST.

    BITCH IM FROM TEXAS!

  • FUCK YES ROCKY d:] im sad about the album push back :/ release was planed for today?

  • TRAP SHACK

    Why are people talking shit if your on the mob’s site…. to much time on your hands smh

  • michy mich

    Damn wtf man i got kikd out the phx show cuz i was wildin out smdh help me out!

  • This is a true freestyle, and he still killed it like always. Nowadays niggas are doing iPhone “freestyles”.

  • Lamine

    Ok !

  • cameron

    yo you killed it i am a big fan…before you even were famous

  • Db for life

    SpaceGhostBitch Aint About NOthing ….A$AP Been Doing This Shit Thats Why He’s Where He Is and SpaceGhost Not Fuck Outta Here